Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #16756
Poštovanje,
Imam 43 god., dobro se osjećam, dobro zdravlje. Moje pitanje glasi, svako jutro u mikser stavim 2 srednje cvekle, grejp ili limun (ovisno šta se ima) 2 šagarepe, 2 jabuke i med. Dobijem 7dl, ali ja ublažim vodom i pijem dva dana.
Šta Vi misilite, koliko dugo mogu piti ovu kombinaciju s tim što često dodam i drugo voće koje imam (krušku, grožđe itd).
Unaped hvala i nadam se da ću dobiti odgovor
Odgovoreno: 10. 12. 2008.