Poštovana,
imam nešto više vrednosti HDL holesterola od normale, 36 godina i bavim se sportom, dosta se zdravo hranim i živim. Redovno uzimam omega 3 masne kiseline.
Molim Vas da mi kažete na šta bih trebalo da obratim pažnju u ishrani da bi smanjila nivo holesterola. Hvala
Ishranom se moze smanjiti 30 posto holesterola. Izbacite zivotinjske masti, dakle kuvajte na biljnom ulju, koristite nemasne delove mesa (krtinu, vise ribu i zivinsko meso, a mleko i mlecne proizvode koristite od obrano mlekaZumance mozete jesti do tri nedeljno maksimalno
Pitanje broj: #16706
Poštovana,
Odgovoreno: 10. 12. 2008.imam nešto više vrednosti HDL holesterola od normale, 36 godina i bavim se sportom, dosta se zdravo hranim i živim. Redovno uzimam omega 3 masne kiseline.
Komentari na pitanje: #16706