Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #16683
Poštovana,
da li je tačno da se bakterije u urinarnom traktu brže razmnožavaju ukoliko se uzimaju namirnice bogate proteinima ili proteinski dodaci ishrani?
Hvala
Odgovoreno: 09. 12. 2008.