1. Pitanje broj: #16209
Poštovana doktorka,
da li bih trebalo mijenjati režim ishrane sa povećanim holesterolom 6,2 i ako treba, kakav bi taj režim ishrane trebalo da bude? Trigliceridi su ni 1,2.
Hvala Vam.
Odgovoreno: 01. 12. 2008.