Moja ćerka ima 5 meseci. Rodjena je u 36. nedelji trudnoće.
Interesuje me kada bi pored mleka trebalo da se uvedu i ostale namirnice u ishranu, kojim redom i kojom progresijom, takodje me interesuje da li postoje gotovi jelovnici za bebe tog uzrasta.
Unapred hvala
Pitanje broj: #15769
Odgovoreno: 24. 11. 2008.Interesuje me kada bi pored mleka trebalo da se uvedu i ostale namirnice u ishranu, kojim redom i kojom progresijom, takodje me interesuje da li postoje gotovi jelovnici za bebe tog uzrasta.
Pre šestog meseca ne bi trebalo uvesti drugu hranu, osim ukiliko to pedijatar izričito ne zahteva.