Imam 43 godine i dobro zdavlje. Pošto sad dolazi zima, voljela bih uzeti riblje ulje, ali me zanima da li riblje ulje goji (deblja)? Koliko znam ne, ali ipak ste Vi stručnjaci i znate bolje. Unapred veliko hvala. Pozdrav
Riblje ulje ne goji ukoliko se uzima jedna kafena kašičica dnevno ili jedna kapsula.
Dodajte još priloga
Dobro došli! Unesite svoje login podatke
Pitanje broj: #15744
Odgovoreno: 23. 11. 2008.Unapred veliko hvala.
Pozdrav