1. Pitanje broj: #14922
Poštovana,
imam 26 godina i povišen holesterol u krvi (ukupni: 5,92; ldl: 3,9) pa sam se ozbiljno bacio na dijetu bez holesterola i sportski sam se aktivirao (krenuo sam na plivanje svaki dan). Savetovano mi je da svako veče uzimam i jednu kašičicu soja lecitina.
Da li soja lecitin ima nekih negativnih uticaja na organizam?
Hvala.
Odgovoreno: 13. 11. 2008.