Poštovana,
moj suprug ima 31 god. Ima povišen holesterol 6.8, trigliceridi 4.0 , loš holesterol 3.4, a dobar 1.25. Od lekara je dobio savet da se pridržava dijete. Sproveo je strogu dijetu tokom 1,5 meseca. Sada mu je holesterol 5.4, a trigliceridi 4.8 ,dobar holesterol 0.90 .
Interesuje me zbog čega je došlo do toga da mu trigliceridi i dobar holesterol toliko porastu posle tako rigorozne dijete?
Pozdrav
Prvo, ne znam da li je sprovodio dijetu prema preporukama lekara ili sam, ukoliko je hol 5,4 to nije loš rezultat. Da li je Vaš suprug gojazan i da li voli slatkiše? Treba da se uradi i ultrazvuk jetre, a treba sagledati i da li je pušač, koliko je fizički aktivan, da li voli slatkiše da bi Vam dala precizniji odgovor. Može da se dijeti dodaju i suplementi npr. zdravo srce mesec dana, da se vidi da li masnoće padaju u krvi.
Pitanje broj: #14351
Poštovana,
Odgovoreno: 05. 11. 2008.moj suprug ima 31 god. Ima povišen holesterol 6.8, trigliceridi 4.0 , loš holesterol 3.4, a dobar 1.25. Od lekara je dobio savet da se pridržava dijete. Sproveo je strogu dijetu tokom 1,5 meseca. Sada mu je holesterol 5.4, a trigliceridi 4.8 ,dobar holesterol 0.90 .
Pozdrav
Komentari na pitanje: #14351