1. Pitanje broj: #14052
Poštovana,
imam velikih problema sa lenjim crevima. Jako se trudim da se zdravo se hranim, jedem samo integralna peciva, dosta voća, najviše jabuke, svakodnevno jedem povrće i jogurt. Nemam viška kilograma, iako sam sklona gojenju.
Molim Vas, kakvu hranu da biram? Plašim se da uzimam neki čaj ili preparat na svoju ruku...
Nadam se odgovoru, hvala!
Odgovoreno: 01. 11. 2008.
• Ujutro i uveče rastopite kašiku meda u čaši tople vode ili čaju od nane, pa popijte, masirajte redovno stomak u smeru kazaljke na satu, trenirajte defekaciju u isto vreme i na istom mestu po mogućstvu, izbegavajte banane, šargarepu u većoj količini, kao i čokoladno mleka. Redovno pijte jogurt sa ab kulturama