1. Pitanje broj: #13853
Kako se hraniti posle operacije spleta tankog creva (koje je puklo i uplelo se)? Da li su sve namirnice dozvoljene?
Hvala!
Odgovoreno: 29. 10. 2008.
Komentari na pitanje: #13853
• rajko rojevic 17. 12. 2012.
Stalni vjetrovi, nekontrolisani. Ne osjecam stomacne tegobe. Stolica pretezno drugi ili treci dan, normalna. Duze vrijeme osjecam podmukao bol na lijevoj strani, nisko, u predjelu donjeg dijela abdomena prema karlici i jednako bol u predjelu lijeve karlice. To mi styvara nervozu, molim vas za odgovor.
• rajko rojevic 18. 02. 2012.
Operisan splet tankog i debelog crijva prije 20 dana, koji je rezim ishrane i koju hranu mogu da koristim?