1. Pitanje broj: #13475
Poštovana,
Imam 27 god., neredovnu menstruaciju i samim tim neredovnu ovulaciju (policistične jajnike).U pripremi sam za vantelesu oplodnju, u januaru bi trebalo da nam urade. Imam 10kg viška (visina 163cm, 67kg).
Htela bih da se vratim na svoju normalnu težinu.
Koju dijetu bi mi preporučili?
Odgovoreno: 27. 10. 2008.