1. Pitanje broj: #13182
Poštovana,
imam erozivni gastritis, pa me interesuje smem li da jedem domaću šunku, pršut (u nekim dijetama piše da smem u nekim da ne), a drugo pitanje je koji se šećer koristi u biskvitima (laktoza, fruktoza..)
Odgovoreno: 22. 10. 2008.