1. Pitanje broj: #13094
Poštovana doktorka,
imam 15 godina, visok sam 167 cm, a težak 67 kg.
Interesuje me da li mogu nekako da izaračunam koliko ću da porastem?
Odgovoreno: 19. 10. 2008.
Komentari na pitanje: #13094
• 14, 5 godina visok sam 164 tata 172, a mama 165 da li bih mogao narasti do 175 cm visine