1. Pitanje broj: #12855
Poštovana,
interesuje me da li znate nešto o tabletama Bio balans i čaju istog? Videla sam reklamu na ovom sajtu, da služe za mršavljenje i detoksikaciju organizma.....pa me zanima koliko je to zdravo i bezbedno.....
Unapred hvala
Odgovoreno: 19. 10. 2008.