1. Pitanje broj: #126
Posto spadam u grupu gojaznih osoba molila bih vas da mi odgovorite tj. date misljenje o cetvorodnevnoj dijeti tj. 1 dan proteini
2 dan skrob
3 dan ugljeni hidrati
4 dan voce
a dorucak je uvek isti po 2 vocke. Ukoliko mi odgovorite a verovatno ce vam trebati i jos neki  podatak o sebi.
Odgovoreno: 07. 03. 2007.
• Dijeta redukciona koja se sprovodi krace od tri nedelje uglavnom ima trenutno dejstvo i slede yo-yo efekti. Necete nastetiti zdravlju sa ovom cetvorodnevnom dijetom, ali necete ni imati dugorocno popvoljne efekte. Jedini ispravan put je duze sprovodjenje redukcione dijete pod nadzorom strucnjaka.