1. Pitanje broj: #12370
Poštovana,
Moja završna dijagnoza je: OP: SUBSTITUTIO VALVULAE MITRALIS CUM MECHANICAL PROSTHESIS ST JUDE No 33.
Molim Vas objasnite mi nesto više i bliže o ishrani, odnosno šta treba najviše izbegavati ili izbaciti iz ishrane?
Unapred se zavaljujem!
Odgovoreno: 09. 10. 2008.
• Vaša ishrana treba da bude sastavljena prema piramidi za odrasle, dakle osnova ishrane su integralne žitarice i njihovi proizvodi, voće i povrće posebno u svežem stanju u vidu salata i kao sveže voće i ceđeni sokovi. Možete jesti belo meso, pre svega piletinu i ćuretinu, domaćeg kunića, ribu najmanje tri puta nedeljno. Koristite maslinovo ulje i hladno ceđena ulja, vodite računada se ne ugojite i slatkiše i pržena jela izbacite što je više moguće. Naravno ovo je ukratko.