1. Pitanje broj: #12344
Poštovana,
imam 60. godina i hipofunkciju tiroidee, za 6. godina koliko bolujem od ove bolesti, ugojila sam se 20. kilograma. Na terapiji sam tivoralom već 6. godina, idem redovno na kontrole kod endokrinologa.
Zanima me da li postoji adekvatan jelovnik ljudi koji su oboleli od ove bolesti, koji će mi ujedno pomoći da smršam?
Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 08. 10. 2008.