1. Pitanje broj: #12181
Poštovana doktorka,
pre dva meseca izbacila sam kafu iz upotrebe jer mi smeta, mada sam pila samo ujutru i poneki put i po podne još jednu. Umesto kafe pijem čajeve raznih vrsta, zeleni, kantarion, nana, majčina dušica, voćne itd. Zanima me u kojoj količini dnevno mogu da popijem čajeve i mogu li naizmenično da ih pijem, ujutru zeleni u podne kantarion, uveče kamilica i td.
Hvala
Odgovoreno: 06. 10. 2008.