1. Pitanje broj: #12134
Poštovana,
Obzirom da imam povišen nivo holesterola u krvi, od Vas sam već dobila odgovor u vezi namirnica koje mogu uzimati.
Moje pitanje se odnosi na količinu i vrstu voća koja mi je dozvoljena, jer ga konzumiram svakodnevno.
S poštovanjem
Odgovoreno: 05. 10. 2008.