1. Pitanje broj: #11979
Poštovana doktorka,
imam povišenu glukozu 6,6 ostali rezultati su u redu, hgb 138, holesterol 3,7, hdl 0,72, ldl 2,52, trigliceridi 1,0, gvožđje 18,7, inače imam problem sa kičmom, pa sam onemogućena da se bavim fizičkim aktivnostima, sem šetnje a i mnogo sam nervozna zbog toga.
Zanima me da li mogu ishranom da regulišem glukozu.
Unapred hvala,
Suzana
Odgovoreno: 03. 10. 2008.