1. Pitanje broj: #10290
Da li je whey protein stetan za organe u organizmu?
Odgovoreno: 05. 09. 2008.
Komentari na pitanje: #10290
• Dr majo kako moze whey da bude biljnog porekla kad je on iz mleka. Melko nije biljka.
• Maja Nikolic 15. 10. 2009.
Ne razumem pitanje. Proteini surutke su izuzetno punovredni tj. bogati esencijalnim aminokiselinama i dobro iskoristljivi.