Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #247392
Postovanje,interesuje me pesonalizovani plan ishrane,imam hasimoto I veliki višak kilograma?
Odgovoreno: 24. 08. 2026.
• Poštovana,
Kod Hašimoto tireoiditisa metabolizam je prirodno usporen, zbog čega klasični režimi ishrane često ne daju rezultate, pa je primena specifičnog, medicinski prilagođenog protokola neophodna za zdravo gubljenje kilograma.
Da bismo pokrenuli metabolizam, smanjili upalne procese i kreirali plan ishrane koji je u potpunosti usklađen sa Vašim zdravstvenim stanjem i laboratorijskim nalazima, predlažem da zakažete stručne konsultacije.
Pregled možete zakazati direktno putem platforme Stetoskop na mom profilu: Nutricionista-dijeteticar Mia Jolović.
Tu sam da Vam pomognem da na zdrav i održiv način dođete do rezultata.
Srdačan pozdrav,
Nutricionista Jolović