1. Pitanje broj: #176244
Poštovani,
Radila sam test intolerancije na hranu i trebalo bi da izbegavam beli šećer, braon šećer i veštačke zaslađivače. Pošto treniram, da li smem da koristim kreatin monohidrat (mikronizovani) i dekstrozu?
Hvala unapred na odgovoru!
Ivana
Odgovoreno: 11. 01. 2021.
• Poštovana radili ste samo test intolerancije koji pokazuje trenutno stanje tela, to nisu alergije već moguća prezasićenost.Moj je savet da sa nutricionistom u skladu sa strukturom tela dogovorite da li je zapravo taj unos dekstroze i potreban, a to je inače skrob dakle isto što i bilo koji drugi šećer