1. Pitanje broj: #175712
POZDRAV JEDNO PITANJE
DVE NARANĐE I JEDAN GREJFRUT DOSTA CESTO CEDIM I PIJEM, DA LI JE TAKO NAJBOLJE ILI DA SE OGULI I KONZUMIRA , KAKO JE NAJBOLJI EFEKAT ?
Odgovoreno: 14. 12. 2020.
Komentari na pitanje: #175712
• DRAŽEN SIMIĆ 14. 12. 2020.
LIMUN U OVOM PERIODU DA LI SE KORISTI, NEGDJE SAM CUO DA ZIMI ZACEPLJUJE PORE I ZATO DOLAZI DO PREHLADA GRIPA, KAD DA SE LIMUN KORISTI , KOJE GODISNJE DOBA I KOLIKO NA DAN SE SMIJE KORISTITI ?