1. Pitanje broj: #174079
Postovanje htela bih da pitam sta moze da pomogne pri ucenju i boljoj koncentraciji
Odgovoreno: 03. 11. 2020.
• Najbolje je redovnost obroka, ukoliko preskačete glavne obroke i ne unosite dovoljno žitarica ujutru, nema ni dovoljno energije a ni koncentracije.Kao dopuna odlično može da koristi koštunjavo voće ili klasično sezonsko voće.Slatkiši zasigurno ne jer oni daju trenutni priliv energije ali ubrzo nakon toga i pad energije