1. Pitanje broj: #173846
Poštovani, Interesuje me šta Vi mislite o voćnom doručku? Unapred hvala!
Odgovoreno: 15. 10. 2020.
• Pankreas je dosta aktivan ujutru, svako dodatno unošenje šećera pa i sa fruktozom u Vašem slučaju i voća, provociraće veći rad pankreasa samim tim i pražnjenje njegovih beta ćelija, a samim tim uvodi Vas u rizik za dijabetes, insulinsku rezistenciju ili dizbalans lipidnog statusa.Predlog je drugi izvor ugljenih hidrata kao što su žitarice i povrće.
Komentari na pitanje: #173846