1. Pitanje broj: #173353
Poštovani, kćeri mi je dijagnosticiran poremećaj prehrane. (anorexia nervosa). Koliki bi trebao biti normalan BMI da se ne smatra pothranjenom? Ima 13 godina i 8 mjeseci i visoka je 158 cm. Kako malo pojačati prehranu da dobije na kilaži. Ona nažalost sve kalorije i teško ju je "prevariti", pa smo mislili nekim dodacima obogatiti obroke. Da li preporucujete uzimanje kakvih suplemenata i kojih (minerali, betaglukan, vitamini, posebno B...)? lp
Odgovoreno: 02. 10. 2020.