1. Pitanje broj: #172844
Poštovani! Već nekoliko dana imam problema sa apetitom tj. sa gađenjem na hranu. Kad zbog toga ne jedem osjećam nelagodu u stomaku, onda se prisiljavam da nešto pojedem.Drugi simptoma nemam, osim blažeg oblika prehlade. Do kad je normalno da potraje takvo stanje i kad bi trebao potražit stručnu pomoć. Inače uvijek sam imao dobar apetit. Hvala!
Odgovoreno: 04. 09. 2020.