1. Pitanje broj: #170124
Poštovani, Imam 23 godine, student, na mojih 167 cm imam 52 kg ali izgledam kao da imam 40 kg. Pokušavala sam na razne načine da dodam kilažu, od pivskog kvasca i vitamina B do vitamina C, maksimalno se trudim da se zdravo hranim, nikada nisam držala dijete ili bavila intezivnim treninzima. Polako počinje da mi smeta i utiče na moju psihu. Da li postoji neki vid terapije ili dodatka ishrani (malo jačeg nego gore navedenog) koje bi mi bar malo pomoglo? Hvala unapred!
Odgovoreno: 08. 07. 2020.
• Postoji suplementacija koja treba da se uključi uz svakodnevnu ishranu, svakako moj predlog je da se uradi analiza strukture tela da nakon toga pogledamo koji nam je cilj i da se planira i ishrana i suplementacija u skladu sa tim.Postoje i aminokiseline, glutamin , bcaa, whey proteini i gejneri ali moj je savet ništa napamet.