1. Pitanje broj: #75555
Imam 2kg viska za moju visinu. Da li bi trebala da drzim dijetu i koju?
Odgovoreno: 27. 01. 2011.
• Poštovana,
Javite se nutricionisti da objektivno utvrdi stepen uhranjenosti. Ne znamo kako ste vi utvrdili taj višak, ne znamo koja je to visina. U principu zbog dva kila viška ne treba da držite nikakvu dijetu nego da jednostavno pokušate da se umereno hranite i budete redovno aktivni. Pitate koju dijetu da držite? A koje dijete vi znate?: ) ) )
Pozdrav