1. Pitanje broj: #75517
Postovani, zanima me koliko je kalorija potrebno djecaku od 4 godine koji je visok 125 cm. Jer se ne uklapa ni u jedan proracun u tabelama, zbog visine za svoje godine i krupne gradje. Kolia je optimalna tezina za njega, tj. Koliko mu kalorija treba dnevno? Hvala.
Odgovoreno: 27. 01. 2011.
• Poštovana,
Molim vas, prvo otidite do svog pedijatra da proceni stepen rasta odnosno uhranjenosti za tu starost. Neka pedijatar proceni gde se dete uklapa. Ovako napamet vam dati informaciju o kalorijama - pitanje je za šte ćete vi to upotrebiti.
Pozdrav