1. Pitanje broj: #67301
Da li je moguce, da posle konzumiranja dosta vruce prasetine moze doci do bolova u zelucu, tako da vec duze vreme se mucim i nenailazim na prave odgovore.
Odgovoreno: 07. 09. 2010.
• Poštovani,
Može da se desi, kao i kod unosa bilo koje druge hrane koja je u velikoj količini, vruća, ljuta i slično. Ali, ako se tegobe održavaju i posle nekoliko dana ili nedeljama - potražite internistu, gastroenterologa, da se ne mučite i lutate oko pravih odgovora.
Pozdrav