1. Pitanje broj: #67147
Postovan, imaam skoro 17. Godina, a vec 76 kg. Visoka sam 170. Sta da radim, imte li neki savet za mene, o pravilnoj ishrani? Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 07. 09. 2010.
• Poštovana,
Imao bih puno saveta, ali bi trebalo da kucam bar 20 minuta. Imam i jedan kratak savet - potražite nutricionistu i porazgovarajte o vašim navikama i pravilnoj ishrani. Za početak ne jedite više, a uspostavite naviku da dnevno sakupite sat vremena šetnje ili kombinacije šetnje, vežbi, bicikla, igara, plesa, plivanja i slično. Svaki dan!
Pozdrav