1. Pitanje broj: #67104
Poštovani vec godinu dana imam povremen gubitak apetita kao i postepen pad telesne težine. Šta da radim da bih poboljšala apetit? Pozdrav
Odgovoreno: 07. 09. 2010.
• Poštovana,
Nemamo dovoljno podataka da bi procenili vaše stanje težine odnosno uhranjenosti. Nemamo podatke ni o vašoj fizičkoj aktivnosti. Apetit poboljšajte uvođenjem redovne fizičke aktivnosti. Šetnje, vožnja bicikla, plivanje, ples, igre u prirodi ili sve to u kombinaciji. . Smanjite slatke napitke, slatkiše i svake grickalice a jedite prave obroke, onda kada je red da se jede ili kada imate apetit.
Pozdrav