1. Pitanje broj: #63967
Postovani, imam cerku 14 godina dosta je smrsala od sekiracije za prijemni, kako najlakse da se ugoji? Hvala na odgovoru!
Odgovoreno: 01. 07. 2010.
• Poštovana,
Lako je da se ugoji. Namerno vam umesto odgovora sugerišem da odete kod pedijatra ili nutricioniste da proceni stepen uhranjenosti, a onda predloži način ishrane, koji će usput korigovati i eventualne loše navike u ishrani. Ako ćerka ima dobar apetit, i uz fizičku aktivnost - neka je apetit vodi!!!
Pozdrav