1. Pitanje broj: #62463
Poštovani, zanima me koliko je pogubno piti alkohol (konkretno crno vino) kada postoje problemi sa pankreasom (povremen bol i povišena amilaza, masna stolica itd) ? Ne mogu reći da ga pijem često, ali s vremena na vrijeme imam takav 'običaj' da popijem i po 4-5 čaša u periodu od par sati. . . I ne osećam nikakve konkretne probleme, ali e zanima da li negdje trajno može da napravi veći problem. . . I kakav? Unapred, hvala!
Odgovoreno: 04. 06. 2010.