Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #62120
Postovani, visok sam 178, a imam 76 kg sto bi trebalo da je u redu. Otkako sam 24. 05. (vec 7 dana) kad dodjem ujutro na posao poceo da pijem caj od kamilice, pa pojedem pomorandzu, bananu i jabuku, pa nakon pola sata ili sat doruckujem, umesto do sada prvo kafe, pa odma dorucak, cini mi se da je doslo do gubitka apetita. Naravno da me ne cudi sto vise nisam gladan pre dorucka toliko kao pre, zbog svega pojedenog, ali me taj smanjeni apetit prati i tokom celog dana. Imam utisak da cu zbog toga i smrsati. Inace, povod je bio taj sto sam imao veliki pritisak, zato sam promenio rezim ishrane, ali sad kao da stalno ocecam glad i da mi je pritisak nizak. Da li je to normalno, kao neki proces ciscenja organizma, ili. . I koliko to treba da potraje. . . ? Moram da napomenem da mi je i stolica urednija. . . Hvala unapred. . .
Odgovoreno: 31. 05. 2010.
• Poštovani,
Imate dobru težinu. Rekli ste i da vas smanjeni apetit prati celog dana, a u sledećoj rečenici da stalno osećate glad. Pritisak koji je bio povišen je mogao doći iz raznih razloga, a ako je reč o ishrani onda možda od veće upotrebe kuhinjske soli. Ne znamo kako ste se ranije hranili, a ovo sa unošenjem voća nije problem. Kafa prolazno podiže pritisak, pa je zamena čajem u redu.
Pozdrav