Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #61823
Postovani, imam 30 god, 161 cm visoka i 63 kg teska. Hranim se zdravo, kuvana hrana i riba (dorucak u 10 i rucak u 17) posle 17 h jedem samo voce. Zeljela bih smrsati 5-6 kg ali mi ne uspijeva. Sta da promijenim. Imam problem sa gvozdjem (nizak nivo, tako da mi neke dijete ne odgovaraju) . Hvala unaprijed. Sanela
Odgovoreno: 27. 05. 2010.
• Poštovana,
Pre svega sa težinom ste u zoni dobre težine. Drugo, nije dobra strategija da jedete dva glavna obroka dnevno, tako da meni podatak o poslednjem obroku u 17 sati ne znači ništa bitno. Morate jesti dovoljno hrane da ne bi produbili anemiju. Meso svaki dan! Za ostalo oko težine pojačajte ili redovnije sprovodite fizičku aktivnost.
Pozdrav