Postovani, zanima me vase misljenje o zasladjivacima. Da li su zasladjivaci bezbedni za koriscenje? Kakav je zasladjivac pod nazivom sucralose? Takodje me zanima sta je acidifier (e330) ? Sta mi vi predlazete koje zasladjivace da koristim? Unapred hvala
Poštovana, Bezbedni su, prema sadašnjem nivou znanja. Sukraloza daje jako sladak ukus, stoga se hrani dodaje u zanemarljivoj količini, a inače se ne resorbuje u krv i ne metaboliše već samo prolazi digestivnim sistemom. Acidifer znači sustanca koja zakiseljuje namirnicu, a e 330 je limunska kiselina. To je supstanca koja se i prirodno nalazi u velikom broju biljnih namirnica. Od zaslađivača ja bih birao one koji su kombinacija više zaslađivača. Dakle u jednoj tableti ima od 2-3 vrste zaslađivača. Razlog: zato što se onda svaki od njih pojedinačno tu nalazi u još manjoj količini, a zajedno daju maksimalan učinak. Time bi se svaka potencijalna štetnost, ako ste skeptik, još dalje umanjuje. Pozdrav