Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #61619
Mozete li mi reci vase misljenje o peruanskoj maki (zlatna maka) ? Naime, interesuje me da li je to potpuno prirodan proizvod poput npr. Cajeva i sl. Posto ne bih zelela da pijem bilo sta vestacko. . . . Ne pijem vitamine, multivite i sl. Uzimam samo propolis, med i cajeve, a maka me interesuje zato sto sam cula da pomaze u otklanjanju menstrualnih bolova koji me jako muce. Takodje vas molim da mi kazete, ukoliko mi preporucujete koriscenje iste, u kom obliku da je uzimam (postoji u prahu i tabletama kako sam cula) ? Hvala puno
Odgovoreno: 29. 05. 2010.
• Poštovana,
Maka je biljka koja raste u određenim delovima južne amerike i tamo je odomaćena kao vrsta namirnice. Za te ljude je domaća biljka a za nas zvuči novo, mistično i obećavajuće jer većina ljudi za to nije čula. Kod takvih preparata obično ide velika reklama i preuveličane tvrdnje. Ono što je pravi problem je što se ovakvi preparati ne smatraju lekovima i ne prolaze iole ozbiljniju proceduru provere, a i u proizvodnji samih preparata nema nekih preciznih standarda. Kao što ste videli na primeru zelene kafe u proizvodu se našao sastojak čije prisustvo nije bilo naglašeno na pakovanju, a radilo se o hemikaliji koja je nekada bila lek za smanjenje apetita a posle je povučena iz upotrebe. I šta je onda ostalo od tvrdnje da zelena kafa pomaže mršavljenju? U osnovi velika obmana. Zato i kod make jednostavno nema garancija koliko biljke make će stvarno biti u proizvodu i koji su njeni stvarni efekti. Šta ćete raditi ako vam poveća libido, efekat koji takođe reklamiraju vezano za tu biljku?: )
Pozdrav
Komentari na pitanje: #61619
• dr Olga Murgaski 21. 10. 2010.
Zlatna maka je cista biljka i postoji mnogo klinickih studija sirom sveta koje potvrdjuju njenu delotvornost i uticaj na plodnost, potenciju i opstu vitalnost organizma. Rucno se bere na 4200 metara nadmorske visine i obradjuje se po visokim i svetskim i evropskim standardima. Nevidim nikakvu potrebu da se poredi sa zelenom kafom jer su to sasvim razlicite stvari. Zlatna maka je ispitana na farmaceutskom fakultetu, institutu za javno zdravlje"batut". . Www. Srceprirode. Com- sertivikati