Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #61552
Imam 16 godina. Visoka sam 1. 73 a tezina mi je 47 kilograma. Mnogo sam mrsava i imam komplekse zbog toga da cak nosim pidzamu ispod farmerki. Doktorka mi je rekla da treba jos da se ugojim najmanje 10 kila da bi licila na "zensko"! Molim vas da mi pomognete i da mi kazete sta treba da uzimam ili da radim da bi se udebljala. Zdrastveno sam skroz zdrava i nemam zdrastvene probleme. Molim vas odgovorite mi brzo. Hvala unapred!
Odgovoreno: 27. 05. 2010.
• Poštovana,
Prvo da nađeš nutricionistu, da bi dobila koliko se čega jede. A dotle, jedi bar 5 puta dnevno, mešovito, nikako manje od 100g hleba po obroku (kada jedeš hleb) , na hleb uvek nekakav namaz; izbegavaj prženu hranu da bi lakše svarila obrok, 2-3 čaše mleka ili jogurta dnevno, itd. Ne remeteći glavne obroke uzimaj lešnik, badem ili drugo takvo koštunjavo voće. Npr 100g takvih namirnica vredi ti kao dodatni obrok. Vodu i sokove uzimaj nezavisno od obroka.
Pozdrav