1. Pitanje broj: #61324
Imam 93kg imam stalnu potrebu za hranom i sta god pojedem osecam da se gojim. Jer mi mozete dati nek nacin ishrane gde bi to malo smirio i krenuo da mrsavim malo. . Hvala unapred
Odgovoreno: 27. 05. 2010.
• Poštovani,
Pored težine morate uvek naglasiti i telesnu visinu. Ne znamo da li ste fizički pasivni. Ne znamo navike u ishrani, ni koliko obroka imate dnevno. Pitajte svog lekara gde da nađete nutricionistu. Pitajte u nekom od zavoda za javno zdravlje.
Pozdrav