Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #61083
Doktore, imam problem od proslog leta sam se ugojila nekih 12 kg, tj sad ima 88kg al to nije prvi put da variram u kilazi. Imam 24 godinanaime "nisam ni osetila" kad sam dobila te kilograme. U zadnje vreme pocela sam da vise setam i vezbam, al me kolena i stopala bole. Da li bi mi mogli predloziti kako da sto efikasnije skinem kilograme, koji se uzgled nece ni vratiti.
Odgovoreno: 27. 05. 2010.
• Poštovana,
U proceni uhranjenosti važna je i telesna visina. Da skinete kilograme i da se oni ne vrate - to ne postoji. Postoji stalna, neprekidna navika i potreba da iz dana u dan jedete pravilno i budete aktivni i jedino to će vam regulisati težinu. Kako ste se ponašali u proteklih godinu dana pa ste dodali kilograme? Sada to korigujte i budite jednako strpljivi da za nekoliko meseci skinete te kilograme: ) ) )
Pozdrav