1. Pitanje broj: #60984
Postovani, molim vas da mi date neki koristan savjet kako koristiti eldi oil u slučaju karcinoma glave i vrata. Takođe molila bih vas ukoliko mi možete skrenuti pažnju na pojedine recepte iz uljno-proteinske kuharice, dr budwig koje bi bilo najbolje konzumirati u ovom slučaju. Ispričaću vam ukratko slučaj da bi lakše razumjeli naime, radi se o clanu moje familije koji ima 68 godina u maju 2009. G. Otkriven mu je karcinom poda usne šupljine koji je zahvatio i dio jezika. Operacijom je odstranjen dio jezika podjezična parotidna pljuvačna žlijezda limfni čvorovi sa desne strane vrata sa sternokleidomastoidnim mišićem i masnim tkivom provedeno je zračenje i 4 ciklusa kemoterapije prije 2-3 mjeseca su se pojavili uvećani limfni čvorovi sa lijeve strane vrata i u regiji štitne žlijezde date su još 2 kemoterapije, ali se promjene nisu smanjile molim vas ako možete da nam hitno pomognete savjetima kako je najbolje da u njegovom slučaju koristimo gore navedene proizvode (eldi oil "r", eldi oil "foto-aktiv", eldi oil balsamicum "salbei", linomel leinsaat-honig-granulat) i koje recepte iz knjige dr. Budwig je najefikasnije koristiti u ovom slučaju u nadi da cete mi odgovoriti s postovanjem, amra
Odgovoreno: 27. 05. 2010.
• Poštovana,
Žalim, ali mi nije poznat autor i ta knjiga. Ne znam otkuda toliki naglasak na ulja?! Razmislite ne radi li se o tome da se tom ulju pridaje lekoviti učinak koji ono - nema?! Ne možete rak lečiti hranom, ali pravilnom ishranom možete održavati opšte dobro stanje uhranjenosti obolelog, a to je od ogromne važnosti za dalji tok. U takvoj ishrani ulje je samo jedan od sastojaka normalne ishrane, bez preterivanja u značaju.
Pozdrav