Imam 42gd, 158 visoka, 75kg. Visok pritisak. Troma sam, stalno umorna, nervozna, vrlo navucena na hranu. Sslabo se krecem. Nalazi u granici normale. Stitne takodje. Molim savet za nacin ishrane, kolicinu i podelu obroka. Nulta krvna grupa. Unapred hvala
Poštovana, Prvo je da se rešite. Onda ishrana sa 1400 - 1500 kcal podeljeno u tri glavna obroka i dve voćne užine. Glavne obroke bazirate na povrću (salate, kuvano) , obavezne dve čaše mleka ili jogurta dnevno, i tako dalje. Nema mesta slanim i slatkim zanimacijama, bolje da pojedete koje parče hleba - manje je kalorično. Sokove izbegavajte, voće već imate. Sve drugo u varijanti sa minimumom masnoće. Sakupite dnevno 60 minuta šetnje. Nulta krvna grupa nema veze sa ovim, a slabo kretanje ima. Pozdrav