Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #60110
Postovani, posto sam student stalno sedim, dok ucim, dok sam na predavanjima itd. . . Imam par visak kilograma i od sedenj (pretpostavljam) mi se stomak fakticki podelio na pola, tako da imam dva stomaka. Jel mozete da mi date neki savet kako da uz pomoc posebne ishrane skinem gornji stomak? Hvala unapred. Pozdrav!
Odgovoreno: 30. 04. 2010.
• Poštovana,
Nisam najbolje razumeo pitanje. Ako mislite na takav raspored masnih naslaga i na višak kilograma za to se raspitajte gde da nadjete nutricionistu, radi procene i određivanja adekvatne ishrane. Skidanjem kilograma skida se masno tkivo generalno, sa svih lokacija, tj ne mozete ga skidati ciljano. Aktivirajte se fizički i - bez izgovora: )
Pozdrav