Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #59689
Postovani, moj problemcic vucem jos od malene. . . . Tj, imam taj problem, sto u toku dana imam stolicu i po 7-8 puta, a nekada i vise. . . Nekada je meka, nekada je tvrda. Nema pravila. . . Problem mi je velik kad treba negde da podjem. . . . Sta da radim vise?? /ludim od toga!! Hvala unapred!
Odgovoreno: 24. 04. 2010.
• Poštovani,
Ne bi trebalo da u ovome ishrana ima presudnu ulogu. Verovatnije se radi o funkciji - radu creva. Posetite gastroenterologa. Osim dijagnostike ili procene on će verovatno preporučiti neki lek za normalizovanje rada creva.
Pozdrav