Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #58972
Puno vam hvala na odgovoru koje ste dali za pitanje broj 58718. Sada vidim kako sam grešila sa semenkama, jer sam jela i po dva obroka uz tv u vremenu do maksimalno 100 minuta. Svi su govorili kako su to "dobre" masnoće, pa kada sam se navikla i postala maltene zavisnik od istih, sad imam problem. Hvala što ste mi otvorili oči i na lepim rečima. Puno sreće privatno i profesionalno, hvala na vašem vremenu. Pozdrav, milica
Odgovoreno: 16. 04. 2010.
• Poštovana,
Hvala i vama. U semenkama jesu dobre masnoće, ali masnoća je bar 50% od težine semenki koju pojedete a masnoća je dvostruko kaloričnija od šećera, zato je 100g semenki kao ceo obrok. Ono što ovde ne valja je samo previše kalorija. Računajte orjentaciono da kod upotrebe semenki u količini oko 1 supene kašike morate iz dnevne ishrane isključiti 1 kafenu kašičicu ulja iz nekog obroka. Naravno, ostaje i opcija sa povećanom fizičkom aktivnosti, ali verujte lako je malo više pojesti a teško je biti više aktivan: )
Pozdrav