1. Pitanje broj: #58953
Postovani, interesuje me pravilna ishrana kod tromboze subklavije? Pozdrav i hvala natasa
Odgovoreno: 16. 04. 2010.
• Poštovana,
Da ne bi mnogo lutali, mislim da nema posebne ishrane kod tromboze subklavije. Ako je tu bilo dodatnih faktora to niste naveli. Ukoliko se osoba leči antikoagulantnom terapijom onda ima veze sa ishranom, ali ni to niste naveli.
Pozdrav