Postovani, zadnjih par godina imam ustaljenu proceduru na poslu. Naime, svakog jutra pre posla popijem kafu "na gladan stomak", kafu ne zasladjujem uopste, medjutim zadnjih par dana sam resio da pre kafe pojedem po jednu kiflu. Ono sto me interesuje je da li i u kojoj meri mi skoci insulin u krvi i da li je bolje poiti kafu na gladan ili delimicno pun stomak. Napominjem da dnevno popijem dve-tri kafe. Imam 30 god i 95 kg i visok sam 185cm i do sada nisam imao problema sa povisenim secero u krvi. Hvala una-pred
Poštovani, Ukoliko niste imali problema sa šećerom u krvi nije jasno zašto onda pokrećete pitanje insulina u odnosu na pre ili posle kafe? Otkud pažnja baš na to pitanje? Šta je sa ostalim delom dana i obrocima posle ovog dela dana? Dve-tri kafe dnevno je umereno. Jedna kifla je malo za doručak. Ako ste primetili tegobe u vezi pijenja kafe i želuca - to niste naveli. Pozdrav